Welkom bij het Rozenburgs Mannenkoor

Het Rozenburgs Mannenkoor is een koor met leden uit alle windstreken rondom Rozenburg en de plaats zelf. In de loop van de jaren heeft het koor een grote naam opgebouwd in Nederland en ver buiten onze landsgrenzen, met als hoogtepunten concerten in grote theaters als het Circustheater in Scheveningen en De Doelen in Rotterdam.
Iedere man die van muziek houdt is bij het Rozenburgs Mannenkoor van harte welkom, ongeacht stemsoort of zangervaring. Er wordt wekelijks gerepeteerd om ieder jaar een aantal mooie concerten neer te zetten. Het koor staat onder de bezielende leiding van dirigent Martin van Broekhoven en beschikt over een breed repertoire aan liederen. Van klassiek naar popmuziek, van operette tot musical, alle genres komen aan bod.

Zou u ook eens mee willen zingen met het Rozenburgs Mannenkoor?
Of een indruk van een repetitie willen hebben?

Klik hier voor verdere informatie.